FAQ - najczęściej zadawane pytania PDF Drukuj Email

1. Jakich firm/marek płyty indukcyjne naprawiacie?
Naprawiamy indukcje wszystkich producentów dostępnych na rynku. Między innymi są to: Amica, Electrolux, Mastercook, Ariston, Siemens, Bosch, AEG, Teka.

2. Skąd mogę wiedzieć, że jesteście solidną firmą?
Działamy z powodzeniem na rynku od 1990 roku.

3. Czy mogę dostarczyć płytę wraz szybą ceramiczną?
O ile klient dostarczy i odbierze płytę osobiście nie ma potrzeby demontowania szyby ceramicznej, w przypadku dostarczenia płyty kurierem przyjmujemy do naprawy urządzenie tylko bez szyby.

4. Jak długo trwa naprawa?
Zazwyczaj są to 2-3 dni robocze od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu. Jednak w przypadku większego skomplikowania naprawy lub też trudności z dostaniem odpowiednich części, okres ten może się wydłużyć, o czym informujemy klienta.

5. Czy naprawiacie urządzenia na gwarancji?
Naprawiamy każdy sprzęt elektroniczny, jednak są to naprawy odpłatne, chyba, że gwarantem jest nasza firma. Wówczas naprawa jest bezpłatna.

6. Czy wymieniacie szyby ceramiczne?
Nie posiadamy w ofercie wymiany szyb ceramicznych.

7. Co jeśli części zamienne są niedostępne?
W rzadkich przypadkach, kiedy nie ma możliwości naprawy staramy się wyszukać moduł zastępczy w takiej cenie aby naprawa była opłacalna.

8. Jak wzorowo zapakować płytę indukcyjną do wysyłki?
Bezpieczne zapakowanie płyty indukcyjnej przed wysyłką jest bardzo ważne. Pamiętaj, aby kilkukrotnie owinąć płytę folią bąbelkową oraz wypełnić luki w kartonie materiałem zabezpieczającym tak, aby sprzęt był stabilny. Mile widziany dołączony opis usterki.


 

On-line

Naszą witrynę przegląda teraz 32 gości